Stručna služba GV

Stručna Služba Gradskog vijeća (Bajrić Izeta, dipl. pravnik – Sekretar GV-a, izeta.bajric@lukavac.ba)

E-mail: 

Stručna Služba Gradskog vijeća vrši slijedeće poslove:

  1. izvršava i osigurava izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata;
  2. priprema i izrađuje nacrte i prijedloge općih i pojedinačnih akata iz nadležnosti Stručne službe Gradskog vijeća ( u daljem tekstu: Služba), kao i za potrebe Gradskog vijeća i prati njihovu realizaciju;
  3. provodi utvrđenu politiku u skladu sa zakonom, odlukama Gradskog vijeća i Gradonačelnika;
  4. vrši poslove pripremanja i organizovanja sjednica Gradskog vijeća i njegovih radnih tijela, dostavljanja materijala vijećnicima i radnim tijelima Gradskog vijeća;
  5. osigurava uslove rada Gradskog vijeća i njegovih radnih tijela, pruža stručnu pomoći i informacije vijećnicima i radnim tijelima Gradskog vijeća;
  6. stara se o blagovremenom dostavljanju vijećničkih pitanja nadležnim organima i službama;
  7. izrađuje analize, izvještaje, informacije i druge stručne materijale iz nadležnosti Gradskog vijeća;
  8. sarađuje sa službama za upravu, stručnim i drugim službama u vezi sa materijalima koji su predmet razmatranja na sjednicama Gradskog vijeća, Kolegija i radnih tijela Gradskog vijeća;
  9. prati provođenje Statuta Grada Lukavac i Poslovnika o radu Gradskog vijeća;
  10. priprema Program rada Gradskog vijeća i prati njegovu realizaciju;
  11. uređuje i izdaje “Službeni glasnik Grada Lukavac”;
  12. vrši poslove snimanja sjednica Gradskog vijeća, uspostavlja, izrađuje, vodi i održava evidencije iz nadležnosti Gradskog vijeća;
  13. vrši određene protokolarne, administrativno tehničke i druge slične poslove za potrebe Gradskog vijeća;
  14. izrađuje dio tenderske dokumentacije koji se odnosi na tehničke specifikacije javnih nabavki iz nadležnosti Službe;
  15. prati realizaciju ugovora po provedenim postupcima javnih nabavki iz nadležnosti Službe, te preduzima potrebne radnje u cilju izvršenja istih;
  16. osigurava provođenje procedura iz nadležnosti Službe u skladu sa odredbama propisa o finansijskoj unutrašnjoj kontroli i preporukama organa revizije;
  17. izrađuje i predlaže procedure i uputstva, stara se o provođenju istih u djelokrugu poslova Službe, analizira efikasnost i zadovoljstvo korisnika, te predlaže poboljšanje procedure;
  18. preuzima inicijativu, organizira poslove, vodi aktivnosti i analizira realizaciju mjera iz nadležnosti Službe u cilju realizacije provođenja Strategije razvoja Grada Lukavac i drugih strategija koje se odnose na lokalnu samoupravu;
  19. predlaže mjere na poboljšanju realizacije Strategije i prijedloga za izmjene i dopune Strategija iz nadležnosti Službe;
  20. obavlja druge poslove vezane za organizaciju rada i izvršavanje poslova i zadataka iz nadležnosti Službe, a koji su vezani za djelokrug rada lokalne samouprave