Služba za budžet i finansije (Hrvatović Zuhdija, dipl.ecc., zuhdija.hrvatovic@lukavac.ba)
E-mail: sluzba-bif@lukavac.ba
Služba za budžet i finansije vrši slijedeće poslove:
- izvršava i osigurava izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata iz oblasti budžeta i finansija i ostalih poslova iz nadležnosti Službe utvrđenih zakonom;
- rješava u upravnim stvarima iz nadležnosti Službe, vodi propisane službene evidencije i izdaje uvjerenja o činjenicama na osnovu službene evidencije;
- izrađuje nacrte općih i pojedinačnih akata iz oblasti za koju je nadležna i osigurava njihovo provođenje u skladu sa zakonom;
- provodi utvrđenu politiku u skladu sa zakonom, odlukama Općinskog vijeća i Općinskog načelnika;
- izrađuje nacrt i prijedlog budžeta, a po ukazanim potrebama prijedlog izmjena i dopuna budžeta i prijedlog odluke o privremenom finansiranju Općine;
- organizuje aktivnosti na provođenju javne rasprave o nacrtu budžeta;
- izrađuje prijedlog Dokumenta okvirnog budžeta i prati finansijske obaveze i priliv sredstava u budžetu po namjeni i vodi bilans sredstava u okviru Službe po izvoru i namjeni, u skladu sa zakonom i drugim propisima, te osigurava namjensko raspologanje;
- predlaže mjere za izvršenje budžeta i drugih akata vezanih za budžet u skladu sa zakonom;
- vrši sve poslove vezane za izvršenje budžeta Općine, a posebno se stara o naplati prihoda i o namjenskom trošenju sredstava budžeta;
- daje instrukcije za izradu operativnih planova budžetskim korisnicima i objedinjava operativne planove budžetskih korisnika i budžetskim korisnicima dostavlja izvještaje o realizaciji operativnih planova;
- upravlja sistemom Jedinstvenog računa trezora (JRT);
- vrši analizu i izrađuje izvještaje o novčanim tokovima;
- uspostavlja i vodi sistem Glavne knjige trezora;
- osigurava finansijsku i računovodstvenu kontrolu u sistemu trezora;
- organizuje i vodi finansijsko i materijalno knjigovodstvo, pomoćne knjige trezora i blagajničko poslovanje;
- uspostavlja i ažurira registar budžetskih korisnika i pravi godišnje planove za izmirenje obaveza iz ranijeg perioda;
- vrši centralizovani sistem obračuna plata i naknada za sve budžetske korisnike;
- vrši centralizovano plaćanje obaveza u sistemu JRT za sve budžetske korisnike;
- izrađuje i dostavlja propisane izvještaje o porezima i doprinosima nadležnim institucijama;
- izrađuje finansijske i računovodstvene izvještaje i godišnje obračune;
- vodi evidencije i izrađuje izvještaje o dugu, kreditnom zaduženju i izdatim garancijama;
- izrađuje dio tenderske dokumentacije koji se odnosi na tehničke specifikacije javnih nabavki iz nadležnosti Službe;
- prati realizaciju ugovora po provedenim postupcima javnih nabavki iz nadležnosti Službe, te preduzima potrebne radnje u cilju izvršenja istih;
- osigurava provođenje procedura iz nadležnosti Službe u skladu sa odredbama propisa o finansijskoj unutrašnjoj kontroli i preporukama organa revizije;
- izrađuje i predlaže procedure i uputstva, stara se o provođenju istih u djelokrugu poslova Službe, analizira efikasnost i zadovoljstvo korisnika, te predlaže poboljšanje procedure;
- poduzima radnje u slučaju nezakonitog naloga i postupa u skladu sa odredbama zakona, skreće pažnju izdavaocu naloga, te ukoliko davalac insistira na provođenju naloga traži pismenu potvrdu sa identitetom izdavaoca naloga i preciznim uputama, a u slučaju potvrđivanja nezakonitog naloga izvještava o nalogu organ koji je neposredno nadređen izdavaocu naloga, te ukoliko nalog ima elemente krivičnog djela odbija njegovo izvršavanje, dalje postupanje i prijavljuje nadležnom tužilaštvu;
- preuzima inicijativu, organizira poslove i vodi aktivnosti iz nadležnosti Službe u cilju realizacije provođenja strategije razvoja Općine Lukavac i drugih strategija koje se odnose na lokalnu samoupravu;
- obavlja druge poslove iz oblasti budžeta i finansija, a koji su vezani za djelokrug rada lokalne samouprave.